My Buddies

Jom Baca Entry Menarik Ni !

Thursday, 2 May 2013

Saya Dapat Kursus Kahwin Free oi ! HAHA ..

Noor Hayati | 8:06 pm | 1Comments |
Assalammualaikum ..

Bersamaan dengan 1 Mei 2013 , saya dengan rasmi nya telah terpilih utuk mengikuti kursus Pra-Perkahwinan . APA ? Aku nak kahwin ? HAHA . Aipss ! Tak semestinya orang yang nak ikut kursus Pra-Perkahwinan nii hanya untuk orang yang nak kawin je . Dah nmanya pon kursus free siapa tak nak oii ? HAHA . So , nanti esok lusa if nak kawin tak payah susah2 . Hee . 

So , disamping menjoinkan diri dengan kursus yang FREE nii , kita juga blh mempelajari ilmu rumah tangga tau tak ? Tapi , bagi saya la kan sebenarnya apa yg ada dalam kursus tuu semuanya ada dalam syllabus Pendidikan Agama Islam Tingkatan 5 . So , d sana banyak diterangkan pasal kawin2 nii .

Dah , tak nak cakap banyak dah . Meh saya hidangkan gambar2 saya dan kawan2 yg menjoinkan diri dlm kursus nii . Tak nak tengok ? Ok laa .. =.=


HAHA . Sempat lagi snap pic ! HEHE ..


Fokus !




Okay ! That all for today . HEHE . Apa-apa pun korang2 nak kawin tuu WAJIB la mengambil khursus kahwin dulu tau . Kalau tak , tak sah la , hehe ..

Assalammualaikum..





Thank you for coming : )

1 comment:

^^eKaTiKaH^^ said...

tak lama lagi tu :P