My Buddies

Jom Baca Entry Menarik Ni !

Saturday, 5 October 2013

Demam Jodoh Itu Milik Kita

Noor Hayati | 3:24 pm | 0Comments |

First time tengok JIMK terus fall in love . HAHA . Ini betul-betul gila . Al kisah bermula bila roomate @ BFF aku recommend aku dok tinguk tu citer . First tengok dah fall in love . Tak tahan tengok Farid Kamil . Oh god ! He's so scary ! HAHA . Melting doh tengok watak dia dalam drama tuh . HAHA . Aish . HAHA . Dlm 2 hari je aku dah hbskan 10 ep . Such a crazy things . Aku dah demam ! Demam JIMK . HAHA . Kalau ikut memang sehari je aku bleh hbiskan drama tu , tapi aku tak tahan ! HAHA .

Nanti kawan aku ingat aku dah gila sebab senyum and ketawa sendiri . HAHA . Gila betul . Aish . Janganlah pernah wujud lelaki macam tu depan aku . Bisa0bisa gue jadi cair macam aiskrim tiap hari . Tak tahan aku ! Geli .. Hehe . He's so scary . But at the same time he's romantic . TOO ROMANTIC .Yayy ! Geli ..EEEE .. Hehe . Tapi aku tengok gak Sah dah gila . HAHA . Tak sabar nak tengok lagi . Hehehe ..





Thank you for coming : )

No comments: