My Buddies

Jom Baca Entry Menarik Ni !

Tuesday, 28 June 2016

Pembentukan awan yang mengejutkan warga di Beaufort Sabah pagi tadi !!

Noor Hayati | 1:04 am | 1Comments |
Salam. 

Pagi tadi, saya dikejutkan dengan pembentukan awan yang pelik dan menakutkan bagi saya, dan ada juga yang mengatakan cantik pada pandangan orang lain. Rumah saya jauh sikit dari pekan Beaufort, jadi awan tak nampak sangat. 

Bangun pagi, bukak ja fb, semua post gambar awan ni. Terkejut bila tengok. Seakan-akan laut yang bergelora di atas awan. Apapun, sama-sama kita berdoa semoga sentiasa dirahmati dan dilindungi Allah s.w.t. Amin ya Allah..














Thank you for coming : )

1 comment:

Nur Fannun said...

memang menakotkan la klu tgk awan macam tu.. macam petanda awal nak terjadi sesuatu fenomena alam je..teknlogi HAARP..hrap xde apa la jadi dekat malaysia nanti.