My Buddies

Jom Baca Entry Menarik Ni !

Friday 13 June 2014

15 GAMBAR Uqasha Senrose Kini Manis Bertudung

Unknown | 9:19 pm | 1Comments |

Salam.

Pergh~~~ Cantiknya. Memang menawan, manis, jelita dan mempersona sungguh apabila Uqasha Senrose bertudung. Memang boleh tangkap cintan dibuatnya. Hehehe. Tahniah diucapkan kepada Uqasha atas penghijrahan ini. Semoga semakin murah rezeki dan hidup semakin diberkati.

uqasha senrose bertudung


'Saya rasa tak perlulah sampai saya nak kena beritahu satu dunia yang saya kini sudah bertudung. Saya percaya, lambat-laun orang akan tahu juga mengenai perkara ini.
Saya pakai tudung atas diri saya sendiri. Jika pakai kerana dipaksa, perkara ini tidak akan kekal. Saya mahukan yang terbaik untuk diri saya dan jika boleh, saya nak benda ini berterusan. Saya harap orang mendoakan yang baik-baik untuk saya' - Uqasha


uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung



uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung



uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung



uqasha senrose bertudung



uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung


uqasha senrose bertudung

P/S : Cantik kan kak Uqasha? Semoga terus istiqamah. Alhamdulilah. Makin bertambah dah artis melayu kita berhijab kan? :D


Thank you for coming : )

1 comment:

Fatihah Azanan said...

Wah seriously cantik! Dia seksi kan sblum ni, Tp Alhamdulillah dengan perubahan yg amat ketara ni.

Semoga sentiasa istiqamah :)