My Buddies

Jom Baca Entry Menarik Ni !

Friday 22 March 2013

Ya Allah beri aku kekuatan

Unknown | 6:14 pm | 1Comments |

Mungkin ini memang jalan takdir ku..mengagungi tanpa dicintai..tak mengapa bgku asal kau pun bahagia dlm hidupku..
Dan mungkin smpai sini sahaja jodoh ku dgn si dia..antara kami sudah tiada apa2 lagi..betapa sakitnya hati ini bila dicurangi d depan mata sendiri..Ya Allah..berikan aku kekuatan untuk menghaapi hidup ini..sungguh aku tidak mampu Ya Allah..beri aku kekuatan..

setelah sekian lama dan 5 tahun bersama ini la hari terakhir aku bersamanya..smuanya seperti sebauh mimpi..apa salahku sehingga dia memperlakukan aku seperti ini ya Allah..sungguh..hanya tuhan saja yang tahu betapa sakitnya hati ini..
Tiada lagi cinta dalam hidupku..biarlah ianya menjadi cinta pertama dan terakhir dalam hidupku..sungguh perit rasanya pabila cinta pertama hancur dan musnah..aku tak tahan untuk menghadapi smua ini..alhamdulilah..berkat nasihat dari sahabat ku yang amat ku sygi,memberikan aku sokongan dan dorongan untuk aku terus tabah dan tidak hanyut dan leka dalam percintaan..sungguh sakit rasanya..

Cinta xkan pernah ada lagi dalam hidupku..mungkin inilah masanya utk ku kembali kepada Allah..dan inilah hikmah perpisahan ini.agar ku tidak terus dibuai dengan alam percintaan ..andai inilah hikmahnya,aku bersyukur kerana masih mampu bertahan dan tidak melupakan cinta yang abadi untuk selamanya..

Biarpun pahit,namun harus ku telan jua ..inilah sebuah kehidupan..seringkali jua aku terdengar cinta pertama mematangkan sesorang untuk cinta kedua kalinya..tak pasti la..

Apapun,aku mesti bangun dan tabah menghadapi semua ini..semua yang baik datangnya dari ALLAH dan buruk itu datangnya dari diriku sendiri..hidup harus dijalani..putus cinta bukan bereti putus perjuangan dan hidup ini masih panjang dan harus diteruskan..kata orang ' tak perlu la mencari cinta..cinta itu pasti akan datang dengan sendirinya dan sudah tercatat di Lah Mahfuz " dan itu la terbaik :]

Sesungguhnya hidup dan matiku hanya untuk Allah .. Semoga selepas ini aku kan terus menjadi lebih kuat dan tabah untuk menghadapi apa jua ujian yang bakal berlaku..Amin ya Rabb ..

Salam..

Thank you for coming : )

1 comment:

Anonymous said...

stay strong.. ^^ yang patah tumbuh. yang hilang bergantii.. :) tapi cinta Allah x prnah hilang dan x da gantinyaa.. tu lagi baik.. hee ^^